خیلی خوبه دردش با مسکن شیاف قابل تحمله فقط یکم راه رفتن اولش سخته اونم چیزی نیست در کل راحته من پمپ درد هم نداشتم
خیلیییییییی راحت و عالی بود برگردم عقب بازم سزارین رو انتخاب میکنم کلا از اول تا اخر هیچی نفهمیدم حتی درد هم خیلی کم داشتم بعدش
من هم تجربه طبیعی و دارم هم سزارین سزارین بشدت سخت تر بود اولش درسته هیچی نمی فهمی اما بعدش واویلاس خیلی درد داشت مخصوصا اینکه باید بشینی بچه شیر بدی ویا دست تنها باشی تا ده روز عذاب مطلق است من الان بعد حدود پنجاه روز هنوز بخیه هام میسوزه
اصلا استرس نداشته باش عزیزم .اونقدری ک فکرشو میکنی وحشتناک نیس بالاخره درد داره ولی قابل تحمله با شیاف .استرسش از خود واقعیش بیشتره
خوبه فقط حتماپمپ دردبگیر من ازریکاوری دردم شروع شد اگه میخوای وافعا دردی حس نکنی پمپ دردبگیر باشیاف حدود۶،۷ساعت دردرومیکشی بعدش اوکی میشه
ازهیچی هم نترس راه رفتن بعدش هم اونطورکه میگن دردنداره بیشترترس داره
البته بدن بابدن فرق داره
من برام خیلیییی سخت بود حتما پمپ درد بگیر من نکرفتم خیلی درد کشییدم البته من مریض بودم سرفه میکردم برام خیلی سخت بود😭
همه میگفتن راحته سخت نیست،ولی من داشتم میمرردم از درد😢😢خییلی سخت بود فقط میگفتم چ کوهی بود من خوردم
خیلیییییییی راحت بود به شدتتتت راضیم صد بار برگردم باز انتخاب میکنم
من از هر کی پرسیدم تحربشو برام گفت و به این نتیجه رسیدم ناراضی هاش به مسبت طبیعی خیلی کم تره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.