۵ پاسخ

سر نوزاد و شیرخوار به نسبت تنه ش بزرگه
بالش زیر سرش باشه گردنش خم میشه راه نفس تنگ میشه
اگرم چیزی قراره زیر سرش باشه حتما باید شونه هاشم روش باشه نه فقط سرش تنها

میگن یهو شیر برمیگرده تو حلقش خفه میشه دور ازجونی
میگن حتی وقتیم بچه خوابه سرشو به راست بذارید که شیر برگشت تو حلقش از کنار دهنش بریزه نه تو حلقش بمونه
اینقدر از این موردا میترسمممم برای خواب بچه😭
کاش میشد بچه دنیا بیاد یک سال دوسالش بود 😂😭

برا اينكه ستون فقرتاش به هم نريزه عزيزم تا چند ماه نبايد برا بالشت بزاري

البته اگه رفلاکس نداشته باشه
اگه داشته باشه تو این تشک‌های انتی رفلاکس که شیب‌دار هستن بخوابن خیلی راحتن

برای راه تنفسیش میگن نذاری بهتره

سوال های مرتبط

مامان آرکان 🐣 مامان آرکان 🐣 ۳ ماهگی