عزیزم ما هم عقیقه کردیم برای عقیقه نه شما و همسرتون و نه پدر و مادراتون یعنی پدربزرگا و مادربزرگای نی نی نباید از اون گوشت بخورن دیگه چرا رو نمیدونم
نبایدبخورین عزیزم وگرنه عقیق حساب نمی شه
پدر و مادر و پدربزرگ و مادربزرگ بچه نباید ازش بخورن بخورید باطل میشه یادمه داداشم بدنیا اومد عقیقه کردیم مهمونی گرفتیم مثل همون غذا با گوشت دیگ ای درست کردن واسه مامان و بابام و مامان بزرگم
مکروه هست
من فکر میکردم عقیقه فقط برای پسره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.