۵ پاسخ

عزیزم ما هم عقیقه کردیم برای عقیقه نه شما و همسرتون و نه پدر و مادراتون یعنی پدربزرگا و مادربزرگای نی نی نباید از اون گوشت بخورن دیگه چرا رو نمیدونم

نبایدبخورین عزیزم وگرنه عقیق حساب نمی شه

پدر و مادر و پدربزرگ و مادربزرگ بچه نباید ازش بخورن بخورید باطل میشه یادمه داداشم بدنیا اومد عقیقه کردیم مهمونی گرفتیم مثل همون غذا با گوشت دیگ ای درست کردن واسه مامان و بابام و مامان بزرگم

مکروه هست

من فکر میکردم عقیقه فقط برای پسره

سوال های مرتبط

مامان شهرزاد مامان شهرزاد قصد بارداری