سوالتو که مامانا جواب دادن
اما خیلی حرصم گرفت این دیس لایک ها برا چطونه واقعا؟؟
عکس بچه دیس لایک داره یا شربت؟
بمیرید که از ترس نمیتونید بیایید حرف بزنید عقده هاتونو با دیس لایک نشون میدین
هر دوازده ساعت دو نیم سی سی بده سه سی سی کن ک اگه نصفش ریخت همون دو نیم بدی سه سی سی هم مشکلی نداره
من هر دوازده ساعت دو و نیم سیسی میدم
نمیدونم با نئوتادین چقدر فرق دارن ولی من نئوتادین هر دوازده ساعت دو نیم تا سه سی سی میدم
اگر ابریزش داره عناب دود کن عالیه دارو نده تازه عفونت هم ازبین میبره
هر۱۲ ساعت یک و نیم سی سی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.