هیچ کار نمیخواد بکنی کرم ایروکس برای اگزما بگیر که جلوی خارشش بگیره
بعدم میوه بده که زیاد مدفوع کنه تا از بدنش زودتر دفع بشه
دختر منم حساسیت داشت از ۵ ماهگی دکترش شربت هیدروکسیزن و پماد بتامتازوک داده بود
آب بده زیاد
با سیتریزین. از داروخونه هم میتونی مقدارش رو بپرسی
سیتریزین بده۱یا۲سیسی
بسته به وزنکالاندولام خوبه بزنی
پوخ پوسورو خوب اومدی 😄چیزی نیست نگران نباش یک قاشق کوچولو بهش سیتریزین بده خوب میشه دخترمن به کاکائو حساسیت داشت اینجوری شده بود دکتر بهش همین شربتو داد خوب شد
تا دوسالگی گردو نباید بدین به خاطر حساسیت
خیلی کوچولوا دارو نده سر از خود.بتامتازون بزنی میره ولی نزنی بهتره کورتون داره.بذار خودش میره نم نم
بهش سیتریزن بده بزار خوب بشه
یه ویزیت آنلاین بگیر از دکتر بپرس دارو یا پماد میده خوب میشه
بتامتازون بزنی یه ساعته خوب میشه .من بچم دوسالشه 2.5سی سی میدم تو یه سیسی بده
سیتریزن بده ۲ و نیم سی سی
الهییی🥺🥺🥺سیتیزین بده
بتامتازون بزن .با سیتریزین بده
سیتریزن بده 2.5 سیسی، خوب میشه
ببر حموم عزیزم نگراننباش خودش خوب میشهاگ تا عصر بهتر نشدمندکتر ب دخترم برا دونه پوستی لوسیون بتامتازون۱ درصد داد
ناراحت نباش خودش خوب میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.