۶ پاسخ

راستش من با توجه به تجربه ای که بابت سقط قبلیم داشتم پیشنهاد میدم رابطه نداشته باشی
من بعد رابطه به خونریزی افتادم و سقط شد

نداشته باشی خیلی بهتره چون بارداریت تازست خطرناکه

یوااش باش🤪😅

ن آروم باشه مشکلی نیس

آره ۳ ماه اول رعایت کن

داره میگن نباید کرد

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه ۷ ماهگی