راستش من با توجه به تجربه ای که بابت سقط قبلیم داشتم پیشنهاد میدم رابطه نداشته باشی
من بعد رابطه به خونریزی افتادم و سقط شد
نداشته باشی خیلی بهتره چون بارداریت تازست خطرناکه
یوااش باش🤪😅
ن آروم باشه مشکلی نیس
آره ۳ ماه اول رعایت کن
داره میگن نباید کرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.