۳ پاسخ

اگر لکه بینی داشته باشید منع رابطه میشید

بیین دلیل لکه بینیت چیه و با دکترت مشورت کن
من سر بارداری قبلیم هماتوم داشتم دارو و شیاف استفاده میکردم رابطه ام داشتم با نظر دکترم

کسی که لکه بینی داره نباید نزدیکی داشته باشه
باید بدکترت بگی دلیلش رو متوحه بشه
اگه جفتت پایینه یا مورد دیکه هست درمان رو بهت بگه و معمولا شیاف میدن
استراخت باید بکنی و رابطه هم ممنون

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وششم بارداری