۳ پاسخ

کم بریزی مشکلی نداره چون من خودم کاکائو زیاد میخوردم از اول هنوزم همینم خود کاکائو کیک کاکائویی شیرکاکائو😁

اگر کاکائو کافئین دار باشه نباید توی بارداری کافئین مصرف کنی عزیزم

پودر نارگیل بریز خیلی خوشمزه میشه

سوال های مرتبط