۱۰ پاسخ

من از زایمان طبیعی‌هام خیلی راضی بودم ولی هرکسی میپرسه میگم دردش خیلی وحشتناکه. اصلا با درد پریودی قابل مقایسه نیست!

برای هرکسی متفاوته عزیزم

وای الهی 🥲

زایمان کردی بسلامتی عزیزم؟؟

طبیعی خیلی فراتر از حد تصور وحشتناکه

بدن با بدن فرق داره یکی از دوستای منم میگفت زایمان طبیعی من سخت نیست قابل تحمله
ولی بعضیا عین شما میگن مردیم و زنده شدیم
بسلامتی و مبارکی اولین نی نی ۱۴۰۵🤗😚😍

دقیقا😭منکه آخر نتونستم بردن سزارین

🥲🥲🥲🥲🥲

خداقوت بده مادر قوی

واقعا🥺

سوال های مرتبط

مامان مهراد مامان مهراد هفته سی‌وهشتم بارداری