۵ پاسخ

آره بابا خیلی خوبه من کلا هر روز که مبخام بینی ش و تمیز کن اسپری میزنم قبلش بعد با پوار تخلیه میکنم راحت

من قطره که می ریزم بعد یا دستمال تمیز میکنم تو فینگیر قشنگ نمیاد

اره روزی دوبار استفاده کن

ارهههه

بعله

سوال های مرتبط