۱۵ پاسخ

لم داده بودم رو مبل فیلم فسیل رو میدیدم

ولا من ناله شکنه بوم زور خوش بو جتان خالی

ما سه تایی سرسفره هفت سین بودیم🥰🥰

تو ترافیک 😂
چوبوین دره صندلیمان لبیر چبو گراینوه تا گیشتینوه سال تازه بووه

خونه خودم همیشه لحظه ی تحویل سال رو میگذرونم. بعد میرم دیدو بازدید . مگه اینکه مسافرت رفته باشم.

من باشوهرداشتم دعوامی کردوسال تحویل پسرم حمام بود وباحوله امد تبریک سال گفت بعددخترم دورخوش می چرخید وبعدش صدای بمب امدوبعدما رفتیم زیارت شاه عبدالعظیم خوش گذشت من هرسال سال تحویل به زیارتگاه میرم وبعدشام خونه مامانم رفتم تبریک عید

خونه خودمون بودیم🤩
بعد سال تحویلم رفتیم خونه مامانم

ما داشتیم با بچه ها می‌گفتیم بشین داد نزنین سرمون رفت دیدیدم بمب خباص شد دیگه

بازار بودم 😂😂😂

ماخونه شادی لباس پوشیدیم که بریم خونه مادرشوهر م برق رفت نیم ساعت بعدش اومد شوهرم تاریکی رفت حموم عیدی من وبچهام دادرفتیم نیم ساعت بعدش نایازدع نیم شب رفتیم دورزدیم لاهیجان وخلوت بود خیلی خوب بود

خونه مامانم

خونه بودیم قبلش یکم عکس گرفتیم نزدیکاش نشستیم کنار هم

اون لحظه با پسرم و شوهرم نشسته بودیم کنار میز هفت سین بعدش دیکه بلند شدیم به کارامون رسیدیم😅

خونه بودیم

من داشتم ظرف میشستم شوهرم تو اتاق داشت پرده میزد پسرمم تو اتاق دیگه داشت بازی میکرد هیچکوممون ساعت نگا نکردیم ببینیم چنده سرگرم کار شدیم یهو صدا تلویزن اومد موقع سال تحویل فهمیدیم سال تحویل شد😂😂😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان هلما جونم مامان هلما جونم ۳ سالگی