متأسفانه داره بدتر میشه😭
احتمال زمینی شدنم هست
دیشب کلا جاهایی رو زده که اصلا تو نقشه نبود
نطنز هم صبح زده🫠🫠
دیشب گویا شب خیلی بدی بوده خیابون کنار خونه مامانم اینا را زدن جایی ک خب اصلا فکر نمیکردیم تو نقشه باشه😐😐
کجای داراب بود من نشنیدم؟
از دیشب داره تهرانو میزنه ول نمیکنههههه
انگار دیگه داریم عادت میکنیم ی لحظه میترسیم بعد دیگه عادی میشه 💔😢
اره من شنيدم صداش هم مهیب بود
تهرانم شرق شب بدی بود همین الآنم داره میزنن شرقو
خدارو شکر دیروز طرفهای ما خبریدنبود ما شهرستانهای تهران هستیم
نزده بودن تا حالا سمتتون رو؟؟؟
برا ما ک عادی شده دیکه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.