پوشک فرزندپروری اسهال بچه شیرخشک خواب
دوباره زدن😭

۷ پاسخ

به دل نگیر ولی خواهشا هی نگو زدن زدن
جنگ همینه دیگه

دیس لایک هم تو ماتحت هر کی میزاره

وقتی میگه حتما میترسه بهتر اینجور وقتا ب طرف مقابل دلداری بدیم و حالشو بهتر کنیم

عزیزم ج ن گ اسمش روشه
شهرهایی هستن تو این یکماه هر روز زیر اتیش بودن و هستن
گفتن نداره

دیگه باید عادت کنه به این صداها. جنگه دیگه

کجا هستین؟؟

اره خیلی بده😭
من صبح شوهرم سرکار میرفت زدن سکته کردم تا برگشت
فک کردم شرکت اوناست
همین جور داره میزنه😭

عزیزم 🥺🥺

سوال های مرتبط

مامان رتاج و ريان♡ مامان رتاج و ريان♡ ۵ سالگی