به دل نگیر ولی خواهشا هی نگو زدن زدن
جنگ همینه دیگه
دیس لایک هم تو ماتحت هر کی میزاره
وقتی میگه حتما میترسه بهتر اینجور وقتا ب طرف مقابل دلداری بدیم و حالشو بهتر کنیم
عزیزم ج ن گ اسمش روشه
شهرهایی هستن تو این یکماه هر روز زیر اتیش بودن و هستن
گفتن نداره
دیگه باید عادت کنه به این صداها. جنگه دیگه
کجا هستین؟؟
اره خیلی بده😭
من صبح شوهرم سرکار میرفت زدن سکته کردم تا برگشت
فک کردم شرکت اوناست
همین جور داره میزنه😭
عزیزم 🥺🥺
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.