۶ پاسخ

اره قطعا بعد به مدت ول می‌کنه

آره
دختر من الان اصلا سینه رو نمی‌گیره حتی اگه خیلی گشنه باشه ، ۵ـ۶ ساعت بهش شیر ندادم‌ نگرفت 😞
الآنم میدوشم میریزم تو شیشه بهش میدم

واقعا بستگی ب بچه داره من تا۴ماه هردو رو دادم ولی بعدش مجبودشدم بخاطر رفلاکسش فق شیرخشک بدم

ن بابا نگران نباش.
من تا دو ماه پسرمو شیر خشکم میدادم.چون شیرم کم بود.
بعدش دیگ شیشه رو نگرفت🥴🥴

اره سینه رو ول می‌کنه عزیزم با قطره چکون از کنار سینت بده بهش

موقع دنیا اومدن چند بود وزنش منم شی ر مادر بهش میدم میگم لاغر شیر خشک هم بدم یان ولی خودمم شیر دادم

سوال های مرتبط