اره قطعا بعد به مدت ول میکنه
آره
دختر من الان اصلا سینه رو نمیگیره حتی اگه خیلی گشنه باشه ، ۵ـ۶ ساعت بهش شیر ندادم نگرفت 😞
الآنم میدوشم میریزم تو شیشه بهش میدم
واقعا بستگی ب بچه داره من تا۴ماه هردو رو دادم ولی بعدش مجبودشدم بخاطر رفلاکسش فق شیرخشک بدم
ن بابا نگران نباش.
من تا دو ماه پسرمو شیر خشکم میدادم.چون شیرم کم بود.
بعدش دیگ شیشه رو نگرفت🥴🥴
اره سینه رو ول میکنه عزیزم با قطره چکون از کنار سینت بده بهش
موقع دنیا اومدن چند بود وزنش منم شی ر مادر بهش میدم میگم لاغر شیر خشک هم بدم یان ولی خودمم شیر دادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.