فردا میرم برای سزارین استرس دارم

۷ پاسخ

منم چهارشنبه باید برم برا سرازین

لطفابرامنم دعاکن استرس ترس ازم بره راحت زایمان کنم میگی فقط منتظرم ببرنم سرم ببرن

هیچ استرس نداشته باش ن‌بی حسی درد داره ن سوند.ولی اولین پاشدن درداوره اولین سرویس درداوره اولین شیردادن درداوره.خنده و عطسه درداوره چون به بخیه فشار میاد.بعدش عادی میشه .

خدا به همرات

دقیقا منم اخر هفته نوبت دارم، امیدوارم همه چی عالی پیش بره و فقط از اون لحظه لذت ببریم

بسلامتی،منم استرس داشتم ولی به عشق دیدنش استرس هام ریخت اخه راحت بود چیزی نفهمیدم فقط بعد ازاینکه دردت شروع میشه یخورده سخته که اونم با مسکن حله

اصلا استرس نداشته باش من سزارین شدم دوازده روز پیش خیلی عالیع

سوال های مرتبط