قطره آد تا چندماهگی باید بخوره

۵ پاسخ

بستگی به وزن بچه داره اگه وزنش کم یا نرمال باید تا۶ ماهگی بدی بعدش مولتی بدی اما اگر وزنش زیاده همون اد رو بعد ۶ ماهگی بده

دختر من مولتی رو بد میخوره همش میریزه بیرون دکتر گفت تا دوسالگی هم میتونه استفاده کنه بازم بهش همون آد رو داد

آد باید تا ۶ماهگی بخوره بعداز ۶ماه باید مولتی ویتامین بدی

تا شش ماهگی
بعدش مولتی و اهن باید بدی

فکر کنم یک سالگی من احمق دو ماه اول رو ندادم

سوال های مرتبط

مامان نیل مامان نیل ۸ ماهگی
مامان ✨️جانان✨️ مامان ✨️جانان✨️ ۱ سالگی
مامان شیرین عسل💋🤍 مامان شیرین عسل💋🤍 ۱ سالگی
مامان کارن مامان کارن ۱۴ ماهگی