قطره آد تا کی باید بخوره؟

۳ پاسخ

من شنیدم تا پایان ۲سالگی.بازم با دکترش مشورت کن

شما دیگه باید مولتی بدی مگه اینکه بچه رفلاکسی باشه میگن ترجیحا همون رو بده

۶ ماهگی

سوال های مرتبط

مامان سلنا خانومی😍 مامان سلنا خانومی😍 ۹ ماهگی
مامان شیرین عسل💋🤍 مامان شیرین عسل💋🤍 ۱ سالگی
مامان Nazy🐻 مامان Nazy🐻 ۱ سالگی
مامان 🍏گوجه سبز🍏 مامان 🍏گوجه سبز🍏 ۱ سالگی
مامان لیمو شیرین مامان لیمو شیرین ۱ سالگی
مامان جوجه قوش مامان جوجه قوش ۱۶ ماهگی
مامان دوقلوهای نازم مامان دوقلوهای نازم ۱۲ ماهگی
مامان دختر قشنگم🌸 مامان دختر قشنگم🌸 ۱۲ ماهگی
مامان گندم🌾👶 مامان گندم🌾👶 ۵ ماهگی