لعنت بهت گ.ه و.ا.رع
بچه.#شیر خشک #پوشک#

تصویر
۶ پاسخ

به نظرم نرو بچه توراه گرمه بدترمیشه
بعدم یه وق حالش بد بشه با اتبوس
حداقل شخصی بود یه چیزی

بری زابل چکار

بمون خونه خودت جایی نرو

برو عزیزم خدای نکرده بمونی بچه چیزیش بشه تا اخر عمر پشیمونی میمونه برات

واقعا نظر دادن در این مورد خیلی سخته بخدا 😔😔

آخه عزیزم هیچ جا امن نیست من خودم یزدم ولی انگار نسبت به شهرای دیگه امن تره
مامانم اینا شیرازن دوستامون اصفهانو تهران اونجاها اوضاع خیلی خرابه

سوال های مرتبط