من شهریور سقط کردم بارداری پوچ داشتم همین مدلی بود، من تا هفته ۹ هم موندم
ولی فایده ای نداشت
کیسه بدون جنین بود، ۷ هفته مونده بود
گلم ناراحت نشو میدونم خیلی سخته همه ماها تجربه تلخ داشتیم
اندازه ساک شکمی حداقل 30بشه و جنینی نیاد پوچه اگر کمتره پس صبرکن خدا بزرگه
پوچه؟
چرا امید نباشه؟ تا پایان ۸ هفته و ۶ یا حتی ۹ هفته هم جا داره کهتشکیل بشه
کیسه زرد بود؟
بچه نیست؟
خب توضیحی ندادی چطور بفهمیمخوبهدیان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.