خانما به این سنو امیدی نیست؟!؟؟
۷ هفته و دو روز

تصویر
۷ پاسخ

من شهریور سقط کردم بارداری پوچ داشتم همین مدلی بود، من تا هفته ۹ هم موندم
ولی فایده ای نداشت
کیسه بدون جنین بود، ۷ هفته مونده بود

گلم ناراحت نشو میدونم خیلی سخته همه ماها تجربه تلخ داشتیم

اندازه ساک شکمی حداقل 30بشه و جنینی نیاد پوچه اگر کمتره پس صبرکن خدا بزرگه

پوچه؟

چرا امید نباشه؟ تا پایان ۸ هفته و ۶ یا حتی ۹ هفته هم جا داره کهتشکیل بشه
کیسه زرد بود؟

بچه نیست؟

خب توضیحی ندادی چطور بفهمیم‌خوبهدیان

سوال های مرتبط

مامان اقا حسن♡ مامان اقا حسن♡ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هاکان🩵 مامان هاکان🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری