۳ پاسخ

بخور سرد بزار بالاسرش

داخل بینیش بزن میشوره میبره

اسپره سدیم کلراید هر ۴ ساعت هیچ صرری نداره آب نمکه خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان نی نی🐥 مامان نی نی🐥 ۱۴ ماهگی
مامان آوین کوچولو مامان آوین کوچولو روزهای ابتدایی تولد