شام مه خودشون باید دعوت کنن
ولی برای سر زدن نه چه زشتی
وااالااگ میدونیداون خانواده مشکله مالی داره خوب درحدعیددیدنی برید اگ هم ک وضعشون خوبه ک چرازشت باشه
میخواستم بگم اره زشته ولی دیدم گفتی خودشون میان هی شام میمونن و وضع مالیشونم خوبه پس برو زشت نیست😄😁
عزیزم برای شام اگه دعوت کنن برین حتما.
برای عیددیدنی هم برید اگه اوضاع مالیشون خوب نیست زیاد پذیرایی نکنید از خودتون ولی دورهمی خوبه تو این شرایط حداقل دل آدم باز شه.
دیگه اگه دعوت کنن که نه عزیزم ولی اگه منطورت عید دیدنی که ب نطر من احترام ما اگه نریم ناراحت میشن😅
چقدرمشکلمون یکیه منم چندنفری هستن میان ولی من تاحالانرفتم خونشون کلاجایی نمیرن زیادمگه اینکه مجبورباشم
بستگی به طرفم داره
اگه پررو باشه و هربار خودش خودشو دعوت کنه بیاد
منم همونجوری یهو خودم میرم
اگه تا دعوت نکنم نیان
منم تا دعوت نکنن نمیرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.