۹ پاسخ

حدود سه گرم میشه نازک و ضعیف میشه البته باز برو بپرس ببین چجوریاس انشالله که میخری عزیزم

آینه ای من خریدم ۳ونیم گرم

میتونی مستعمل بگیری دوتا النگو ۱گرم و اندی میشه مثلا اینه ای های یک نیل خیلی قشنگن کم کم تعدادشونو زیاد کن منتها نمیدونم استحکام دارن یانه' اونجا باید امتحان کنی بعد اینکه مستعمل بگیری دیگه اجرت و مالیات و کوفت و زهرمار نداره فقط یک مقدار خیلی کم سود میکشن رو قیمت طلا

آره میشه آینه ای یه میل خیلی محکم هست با اینکه ظریف دونه ای ۳۰ تومن هم هست میتونی دوتا بگیری چون وزنشون یک گرم و مثلا دویست سوت حالا یه خورده کمتر بیشتر اینا میشه
میتونی هم بری از این فنری ها بگیری وزنشون پایین ولی نما دار برو چند جا بپرس قیمتش رو هم با وزن و نمایی که داره با مغازه های مختلف مقایسه کن بعدشم سعی کن بدون اجرت پیدا کنی هفت درصدی حتی بعضی جاها دست دو رو کمتر هم میدن مثلا با چهار درصد میفروشن

بله...

انگشتری چیزی

آره عزیزم

مسطعمل بگیر

نو حدود ۳ گرم

سوال های مرتبط

مامان هلما جونم مامان هلما جونم ۳ سالگی
مامان حنا مامان حنا ۳ سالگی
مامان جوجه🐣🐣 مامان جوجه🐣🐣 ۳ سالگی