فرزند پروری نینی پوشک به به

تصویر
۳ پاسخ

قرص هیر بیوتی بخور ۳ماه
موهای جدید هم درمیاری
با آب داغ موهاتو نشور
خیس شونه نکن
آمپول بیوتین بپانتین هم خیلی خوبه بخر بزن
شونه چوبی استفاده کن
با سشوار خشک کن موهاتو
رو بالشتی جنسش ساتن باشه
موهاتو محکم نبند با کش
موهاتو دکلره با رنگ مشکی یا قهوه ای سوخته نکن
استرس هم باعث ریزش میشه
غذاهای سالم بخور
کمبود اهن هم باعث ریزش میشه

آره مامان من حتی وسط سرش خیلی بد ریخته موهاش

اره میشه من هم همین مشکل دارم شامپوهای ضد ریزش هرچی استفاده کردم فایده نداره

سوال های مرتبط

مامان اورهان و نی نی مامان اورهان و نی نی ۳ سالگی