۵ پاسخ

من‌توروبیکادیدم همه جای کشور وهمه جای تهران رو زده اتفاقا شهریار هم‌ نوشته بود زدن

اره بابا تا صب چندبار زد

دیشب خیلی شهریار بد بود نمیدونم کجاشو زدن

من توکانال دیدم همه جای تهرانو زده

نهههه زد

سوال های مرتبط

مامان نــَـفـــَس💗 مامان نــَـفـــَس💗 ۳ سالگی