۶. ماهگی
سلام دختر من تا ۳ سالگی میخورد کار نداشتمش دندوناشم مرتب دراومد مدام هم دهنش بود ولی پسرم نگرف متاسفانه
من دیگه الان موقع خواب میگیره فقط اونم گاهی اوقات نمیخوره در طول روز هم مثلا گشنه باشه تا شیرش آماده باشه غیر این صورت نه از اول همینطوری بود موقع گریه خواب گشنگی
من تا شش ماهگی دادم... الان توبیداری نمیدم فقط موقع خواب... تا یکسال کم کم اونم میگیرم
برا من تا وقتی بیداره اصلا پستونک نمیگیره فقط خواب
دخترمن ازاول۵ماهگی خودش دیگه نگرفت
یکسالگیه من میگیرم
باید آروم آروم دندون گیر رو جایگزین پستونک بکنی
۶ماهگی میگن من ک نگرف😑😆
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.