خانوما بنظرتون سخت ترین واکسن چندماهگیه؟

۱۳ پاسخ

2 و 6 سخت بود 4 راحتترین بود

دوماهگی و چهار ماهگی که برای ما آسون بوده بقیه رو نمیدونم

هر بچه ای فرق داره پسر من دو ماهگی ب شدت براش سخت و سه روز گریه میکرد اما چهار ماهگی آروم بود اذیت نشد

معلوم نمیشه بدن هر بچه ی واکنشی داره بعضی نمیفهمن ارومن بعضی اذیت میشن

همشون یه شکلن

دو ماهگی برا ما خیلی سخت بود

چهار ماهگی

۲ماهگی سنگین‌وچهارماهگی نه درد داشت نه تب

فکر میکنم ۲ ماهگی چون بچه هنوز ضعیفه

بین ۲ و ۴ و ۶ برای بچه ی من ۴ ماهگی واقعا سخت بود

بستگی به بچه داره اول گفتن دوماهگی که خداروشکر واسه پسرم سبک بود بعد گفتن چهار ماهگی که اونم سبک بود بستگی به خوده بچه داره

به نظرمن سخت ترینش یک سال ونیم

١٨ ماهكي

سوال های مرتبط

مامان رادین مامان رادین ۹ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۱ ماهگی
مامان جانا💝 مامان جانا💝 ۱۵ ماهگی
مامان آپرانیک مامان آپرانیک ۱ سالگی
مامان آبنبات🍭آریا🍬 مامان آبنبات🍭آریا🍬 ۹ ماهگی