۵ پاسخ

نه می‌دونی سخت ترین کجاست اونجا که میخوای اینارو از پوشک بگیری قشنگ به چیز خوردن میوفتی

خیییییلی
چون راه افتادن نمبتونن راه برن
بچه ی من بعد دو روزم میترسبد راه بره

اگه تو بازو بزنن خوبه
دختر من براش تو پاش زدن طفلک نمی‌تونست راه بره .
بچه خواهر براش تو بازو زدن اصلا هیچ دردی هم نداشت اون تپل بود عضله داشت دختر منم ریزه میزه لاغر نشد تو بازو

واقعا....پسرم سر واکسن ۱۸ماهگیش منو روانی کرد گناهی خودشم اذیت بود بنده خدا

حالا کو تا ۱۸ ماهگی

سوال های مرتبط

مامان نویان کوچولوم مامان نویان کوچولوم ۱۶ ماهگی
مامان مه یاس🌼💗 مامان مه یاس🌼💗 ۱۳ ماهگی