خانما بالا رفتن از پله تو یه ماهگی حاملگی خطرناکه؟

۱ پاسخ

یه وقتا مجبوری دیگه مثلاً ما خونمون آسانسور نداره ولی کلا خوب نیست باید تا جایی که میتونی زیاد پله بالا پایین نری وقتیم میری خیلی آروم برو استراحت کن یواش یواش برو

سوال های مرتبط

مامان رستا👶🏻🥹❤️ مامان رستا👶🏻🥹❤️ ۴ ماهگی
مامان مُنا سادات🩷 مامان مُنا سادات🩷 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان پرنسس کوچولو 🩷 مامان پرنسس کوچولو 🩷 هفته بیستم بارداری