۱۰ پاسخ

بچه اولم ۵.۵
این یکی ب خاطر رفلاکس پنهان۵

این کانال از روبیکاپیدا کن عالیه

تصویر

من تازه شروع کردم بانظر دکتر از با میوه موز سیب و گلابی شروع در حد چندقاشق مربا خوری انشالله ازیک هفته دیگه فرنی بهش میدم

پنج ماه و بیست و سه روز

من میخوام دقیقا از ۶ ماهگی شروع کنم

من از دیروز فرنی با آب رو شروع کردم بنظرتون زود نیست!؟

۶ماهگی

من ۶ ماهش ک‌ تموم‌شد

پنج ماه و ده روزگیش

پنج ماه و ده روز

سوال های مرتبط