بچه اولم ۵.۵
این یکی ب خاطر رفلاکس پنهان۵
این کانال از روبیکاپیدا کن عالیه
من تازه شروع کردم بانظر دکتر از با میوه موز سیب و گلابی شروع در حد چندقاشق مربا خوری انشالله ازیک هفته دیگه فرنی بهش میدم
پنج ماه و بیست و سه روز
من میخوام دقیقا از ۶ ماهگی شروع کنم
من از دیروز فرنی با آب رو شروع کردم بنظرتون زود نیست!؟
۶ماهگی
من ۶ ماهش ک تمومشد
پنج ماه و ده روزگیش
پنج ماه و ده روز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.