عیدی از شوهر چ صیغه ایه🤣همینکه بنده خداها تو این گرونی پول میدن ما ارایشگاه بریم و ب خودمون برسیم و لباس بخریم و …خودش عیدیه
آره 5 تومن
والا۵تومن خواس بده پول داشت ۷تومن بردم🤣
اره یه تومن
وای قضیه این عیدی ازشوهر چیه😂
من تابحال نمیدونستم شوهراهم عیدی میدن😂😅
من فقط از مامان باباهامون عیدی میگیرم اونم چون سکه میدن بعدش دودستی تقدیم خودش میکنم 🤣❤️🩹
آره سه تومن🥹
کارت حقوقش دست منه دیگه طفلی چیزی نبود دست خودش که بده🙈
اره ب من سه تومن داد به پسرم هم دو تومن
نه
آره ۲ تومن ۲ تومن هم افران
بله سه تومن داد
هنوز ک ن
من نخواستم ولی خودش داد🥹
نه والا
چه چیزایی که ما اینجا یاد گرفتیم بخدا
اره 12 تومن داد قربونش برم
توقعی ندارم تو این شرایط
ما خونمون رو داریم بازسازی میکنیم دلم نمیخاد ی ریالم بیجا خرج کنیم
آره کتک
نه بابا تازه عیدی های منم گرفت ☹️☹️🥴🥴
نفری یه پلاک برای من و دخترم گرفت
سر سفره ام نفری ۵۰۰ عیدی داد 😅
من بهش امروز گفتم عیدی منو دخترم کو😁🤣البته برا دخترم اسباب بازی گرفته بود شب جمعه
الانم خواست بهم پول بده گف میخاستم برات چیزی بخزم
گفتم اععع نمدونستم خب برو بخر
گفتم شاید مث هرسال پول میدادی واس همون گفتم😁🌹حالا قراره برام چیزی بخره
آره ده تومن من ۶تومن هم بچه ها که اونم دست منه
نمیدونستم بگیرم پس
نه ولی الان پیامش میدم ببینم چقد میتونم بگیرم🤣🤣
دوملیون من دومیلیون اهورا
اره ۱۰میلییون داده
نمیدونم چطوری خرج کنمم
مگه شوهرهم عیدی میده
من نگرفتم
میگم اون بشقابای زیرکاسه ها از این نوستالژیکاس؟
حس کردم قدیمیه درسته
بللللللللللللله دومیلیون ریال😂😂😂😂😂
خیلی زیاده تورو خدا حسودی نکنید 🤣🤣🤣🤣
آره ده تومن داد
بله یه تومن به من داد ۵۰۰ هم به پسرم که اونم مال من شد 😁
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.