دکترت کیه؟اسلامشهره؟
مال من همینه دارویی نداد البته هفت هفته یه کم لکه بینی داشتم به خاطر ورزشم که یه بسته شیاف زدم و همین ...الان گفته جفتم پایینه مراقب باشم ولی راجب عدد سرویکس چیزی نگفت بهم
سلام
منم توی ان تی ۳۱ بود ولی از همون ۵ هفتگی شیاف پروژسترون استفاده میکنم تا الان
سرویکس ۳۴ شده واژینال
منم دقیقا انتی ۱۲ و ۲ روز دادم همین سرویکسم بود برام امپول هیدروکسی پروژسترون نوشت هفتگیه و قرص دوفامد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.