۴ پاسخ

دکترت کیه؟اسلامشهره؟

مال من همینه دارویی نداد البته هفت هفته یه کم لکه بینی داشتم به خاطر ورزشم که یه بسته شیاف زدم و همین ...الان گفته جفتم پایینه مراقب باشم ولی راجب عدد سرویکس چیزی نگفت بهم

سلام
منم توی ان تی ۳۱ بود ولی از همون ۵ هفتگی شیاف پروژسترون استفاده میکنم تا الان
سرویکس ۳۴ شده واژینال

منم دقیقا انتی ۱۲ و ۲ روز دادم همین سرویکسم بود برام امپول هیدروکسی پروژسترون نوشت هفتگیه و قرص دوفامد

سوال های مرتبط

مامان هیراد 🧿🩵 مامان هیراد 🧿🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جانا مامان جانا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان لیانا جون🍼👶🩷 مامان لیانا جون🍼👶🩷 ۱ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ودوم بارداری