۳ پاسخ

حتما شب سرما خوابیدی یکم روغن زیتون بزن منم مثل شما شده بودم بهترشدم

نه اگه میگیره و ول میکنه انقباضه باید بری دکتر

شاید بخاطر کار زیاد منم امروز کار کردم ی جورایی حس درد پریودی میاد میره

سوال های مرتبط