نینی ۶ماه شماهم خیلی جیغ میزنه؟؟؟

۳ پاسخ

کلا بغلی شده بزاری زمین شروع به جيغ زدن می کنه

اره ۵.۶ ماهه بود خیلییی جیغ میزد الان بهتر شده داره با صداها آشنا میشه

پسر من خیلی جیغ میزد

سوال های مرتبط