مامانا سلام.سوال مثبت 18
تو هفته من نزدیکی دارین؟

۱۱ پاسخ

۸ ماهه ندارم🤣

از جواب مثبت ازمایش ندارم
منم بخام شوهرم نمیخاد
همش میترسه نکنه رابطه باشه و اتفافی بیفته

ما از همون اولش داشتیم

من الان 8ماه ندارم

من ندارم از 8 هفته

من از هفته ۱۲ به بعد اره، چون مشکل خاصی ام نداشتم اما خب کمتر از قبل
مثلا ماهی ۲.۳ بار

۷ ماه بیشتره نداریم

بله تازه اونم بی جلوگیری😂🥲💔

نکنی بهتره ماهم دلمون میخواد ولی واقعا میترسیم

بله ولی آروم دیگه

چند هفته بیشتر از شمام دارم

سوال های مرتبط

مامان یزدان فسقلی🧸 مامان یزدان فسقلی🧸 ۵ ماهگی
مامان آیتک قوقولی🥰 مامان آیتک قوقولی🥰 ۷ ماهگی
مامان دُردونھ مامان دُردونھ ۱۳ ماهگی
مامان آقا طاها مامان آقا طاها ۲ ماهگی
مامان آقا آیهان مامان آقا آیهان ۱۲ ماهگی