۸ ماهه ندارم🤣
از جواب مثبت ازمایش ندارم
منم بخام شوهرم نمیخاد
همش میترسه نکنه رابطه باشه و اتفافی بیفته
ما از همون اولش داشتیم
من الان 8ماه ندارم
من ندارم از 8 هفته
من از هفته ۱۲ به بعد اره، چون مشکل خاصی ام نداشتم اما خب کمتر از قبل
مثلا ماهی ۲.۳ بار
۷ ماه بیشتره نداریم
بله تازه اونم بی جلوگیری😂🥲💔
نکنی بهتره ماهم دلمون میخواد ولی واقعا میترسیم
بله ولی آروم دیگه
چند هفته بیشتر از شمام دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.