۳ پاسخ

واسه شیردهی در صورت تب و بدن درد فقط استامینوفن ساده میشه خورد
به جای سیتریزین هم لوراتادین یا نئوتادین میشه خورد البته دکتر تجویز کنه بهتره

اگ‌شیر میدین ن یا یجوری بخوری بدش شیر ندین

سرماخوردگی و استامینفن سیتریزین فکر نکنم در کل چیزی نخوری بهتره منم گرفتم یه استامینوفن خوردم دیگه داشتم میمردم اون روز که اینو خوردم

سوال های مرتبط

مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم هفته پانزدهم بارداری