برای ارد بادوم هم تقریبا ۳۰-۴۰تا بادومو انداختم تو اب جوش ،پوستشو کندم گذاشتم خشک شد ،بعد دونه دونه رو الککشیدم ،پودر شد ...تو یه شیشه ریختم گذاشتم فریز ،هر موقع بخوام درمیارم استفاده میکنم
من به قاشق ارد برنج با یه فنجون ترکیب اب و شیر رو میزارم رو حرارت زیرشو کم میکنم به غلظت که رسید خاموش میکنم بعضی موقع ها یه کوچولو کره میندازم ،و یه قاشق پودر بادام هم میزنم و تمام
ساده اس که!!
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.