۸ پاسخ

این کانال از روبیکاپیدا کن عالیه

تصویر

عزیزم خیلی هم قشنگه خوش نام باشه انشاالله...قرار نیس همه از اسم بقیه خوششون بیاد ... فاضل هم یعنی بخشنده ..هرکسی هم مسخره کنه تربیت خودشو نشون میده

من تو پست هام هست بیا ببین

دکتر کفت هفته اول صبح حریره شب فرنی ، هفته دوم سوپ یا با سینه مرغ و هویج و سبزیجات یا با یه تیکه ماهیچه و سبزیجات و حتما پوره باشه. هفته سوم اب سیب و …

پوره ها رو شروع کن همه رو تست کردی انشالا برو برای سوپ

دکتر دخترم گفت بعد از حریره،اوتمیل درست کن
اول ارد جو دوسرپرک رو با اب بپز نرم که شد شیر خشک اضافه کن

خیلیم اسم بچت قشنگه عزیزم❤️ایشالا که اینده ی خیلی درخشانی داشته باشه

با احترام چه اسم بدی گذاشتی رو بچت فردا مدرسه مسخره اش میکنن این همه اسم جدید و قشنگ😐

سوال های مرتبط

مامان سید حسین و تو دلیم❤️ مامان سید حسین و تو دلیم❤️ هفته شانزدهم بارداری