نه ولی اگه درد میگیره دکتربرو دورازجون همون روماتیسم هست
من ارع اگر خیلی خیلی سرد باشه تیر میکشه
نه بابا ربطی نداره، منم اب خیلی سرد باشه استخونم تیر میکشه
من مثلا ظرف میشورم اب سرد و خیلی خنک باشه دستم درد میگیره دمای ۱۸-۱۹اب
من پاهام اینطوریه نمیدونم چرا
نه.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.