۶ پاسخ

نه ولی اگه درد میگیره دکتربرو دورازجون همون روماتیسم هست

من ارع اگر خیلی خیلی سرد باشه تیر میکشه

نه بابا ربطی نداره، منم اب خیلی سرد باشه استخونم تیر میکشه

من مثلا ظرف میشورم اب سرد و خیلی خنک باشه دستم درد میگیره دمای ۱۸-۱۹اب

من پاهام اینطوریه نمیدونم چرا

نه.

سوال های مرتبط