۴ پاسخ

سلام حتما خوب تو دهن بچه نمیره بخاطر همین درد میکنه اگه زخم شده یا قرمز شده شیرخودتو بزن بهش بذار ۵ دقه خشک بشه بعد از هر بار شیردهی انجام بده خوب میشه

باانگشتت فکشو یکم بده پایین،نوک سینه تو کامل بذار داخل دهنش

برای من هنوووز درد داره ،زخم نیست ولی شدیدا درد داره

از شیر خوت بمال ب سینه ت سریع خوب میشی

سوال های مرتبط