۲ پاسخ

من به دکترم گفتم گف طبیعیه ولی ما موظفیم سونو رو بنویسیم سونو نوشت ولی نرفتم

آره منم اینجوریم
قبلا یه چیز زیر بغلم در اومد ولی رفت اما هنوز درد رو دارم

سوال های مرتبط