۳ پاسخ

میگن شیر مونده که اینجوری میشه یا اینکه غدد شیردهی دارن باز میشن اینطوری میشه برای منم همینه هنوزم درد دارم 😑

سینه منم دو روزه اینجوریه ولی نوکش زخمه تیر میکشه میزنه به قلبم ولی بچه میخورش

طبیعیه عزیزم

سوال های مرتبط