الان دیگ دولتیِ هیچجا خوب نیس والا اونایی ام ک از دولتی راضی ان یا خالی میبندن و یچی میگن یا واقعا اونشبو روز شانسشون ب یه ادم با انصاف افتاده
بیمارستان هدایت تو پاسداران
دکتراشم هستن
ولی دولتی فقط طبیعی زایمان میکنه
فقط هدایت عالی بود تامین اجتماعی کلا
میلاد
من خودم آرش سرکلاژ بودم از رسیدگیشون راضی بودم
اونجا چند نفر اومده بودن برا شب قبل زایمان تو بخش بستری بودن راضی بودن دومی و سومین بچشون بود
میرم اکبرآبادی رفتم دیدم هم پرسنل هم رسیدگی هم دکتراش خوبن
من ک میلاد میزم
امام خمینی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.