آره دختر من از اول تابستون همش غددلنفاوی شکمش ورم میکنه و دل درده چهار پنج بار سونو بردم و چهار پنج بار آنتی بیوتیک قوی باز ورم میکنه
منم پسرم داشت یه انتی بیوتیک خیلی قوی دکتر داد کوچیک شد
شکمش نه،ولی زیر بغلش ورم کرده بود،خیلی زمان برد تا از بین رفت. کلی سونو و ازمایش بردمش
مال من بود ولی هر چی دکتر رفتم اثر مداشت همش میگفت دلم درد میکنه دیگع خودش خود بخود خوب شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.