استپ وزنی بچه بخاطر چیه؟

۳ پاسخ

بخاطر دندون
بدغذایی
یمدت همینطور هست الان دخترمن ۱۰ کیلوهم نشده ۹۶۰۰ تازه بعضی اوقات ۹۳۰۰ میشه
الان بچه ها دیگه دارن بزرگ‌ک میشن بخاطر جنب وجوش زیاد تحرک راه رفتن بازی کردن بیشتربجای اینکه وزن بگیرن وزن کم میکنن چون یک لحظه اروم وقرار ندارن همش درحال تحرکن
دکترمتخصص تغذیعه و بهداشت بمن گفت خوبه وزنش والا من هرکاری بگی میکنم نتوع غذاییم میدم اما هرطور ک خودش میلش بکشه میخوره گاهآ ۴یا۵قاشق یا گاهآ ۱قاشق و گاهآ۱۰ قاشق ولی هیچوقت بااجبار نمیدن این بچه رو واقن بدغذا میکنه

پسرم منم از دوماه پیش همون ده کیلو هست که اضاف نمیکنه

از کی اضافه نکرده؟

سوال های مرتبط

مامان لنا گلی😍 مامان لنا گلی😍 ۱۶ ماهگی