خانوما روزی ۱۰ تا دونه شیرینی میخورم ضرر نداره؟

۱۶ پاسخ

دیابت بارداری میگیری

خودت چی فکر میکنی عزیزم؟

ماشالله ده تا 😳😳😳شیرینهاشو شما میخورید قندشو من میگیرم با اینکه یدونه شیرینی هم نمیخورم 😂😂😂ولی خارج از شوخی خیلی زیاده مراقب باش خدایی نکرده دیابت نگیری

نه ندارع.. خیلی خوبه.. تونستی بیشتر هم بخور

چرت و پرت نیا بپرس خودت عقل داری میفهمی ضرر داره

کاری به ده تاش ندارم شیرینی خیلی گرون شده ازکجامیاری روزی ده تابخری😂😂😂😂

واااایی چجوری میتونی بخوری😑
رعایت کن دیابت بارداری نگیری

یا خداااا خیلی زیادهههه.
عزیزم نگا نکن الان قندت خوبه توی بارداری یهو قندت میره بالا

برگام من هفته ای دوتا دونه میخورم عذاب وجدان گرفتم

۱۰تا خیلیه قندم نداشته باشی نباید آنقدر شیرینی بخوری چیزای مفید بخور

چون هر چی هفته هات میره بالا خطر قند داره

🫤🫤🫤🫤عزیزم من امروز ی شکلات خوردم هنوز عذاب وجدان دارم

اووو چه خبر خیلی زیاد من یکی هم به زور میخورم قند میگیری

عشقم روزی ۳ تا بخور

۱۰ تا یه خورده زیاده خدایی نکرده خطر قند داره کمتر سعی کن بخوری

دور از جون قند بارداری نگیری کمترش کن

سوال های مرتبط

مامان محمدحسین💙 مامان محمدحسین💙 ۵ ماهگی
مامان شازده کوچولو💙 مامان شازده کوچولو💙 هفته سی‌ام بارداری