من ۲روزه همه علائمم رفته🙁 نگرانم خیلی
فقط سینه درد و یکم کمردرد دارم
منم دارم🫠هم دل درد هم کمر درد
اوایل فکر میکنم تا ۲ ماهی هست دقیق یادم نیست
او بارداری هر مرحله با ی درد جوگیر میشی الان دوران خوشته
واااای خدا سحر چقد خوشحال شدم برات عزیزک
سه ماه اول که داری عزیزم
بلاخره فسقلی باید یه جوری ابراز وجود کنه
انشالله بعد ک تکوناشو میفهمی دردت کمتر میشه
من تا هفته پیش داشتم
اوایل بارداری تا ۸هفته هس بعد کتر میشه ولی بازم بعضی وقتا میاد سراغت
وای من دارم میمیرم
فک کن وقتی حامله شدی از این خوشحالی که دیگه ۹ ماه پریود نمیشی
ولی بعدش دردش ولت نکنه😐😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.