خانما چرا من بچم تو یه پهلومه جدیدا؟

۴ پاسخ

چون عرضیه برا منم همینه پاهاش سمت چپمه سرش سمت راست

دختر من عرضیه سرش پهلو راست پاش پهلوی چپ
۷ ماهه اینحوریه خدا بخیر کنه واقعا

منم طرف راستمه چپ نمیره اصلن

وا دلش میخواد
.هرطور بخواد باشه

سوال های مرتبط

مامان امیررضا مامان امیررضا ۴ ماهگی