منم تو پهلوم احساس میکنم ولی بریچه
من تو پهلو واژن و همه جا میزنه سفالیکه ربطی به اینا نداره
عرضیه
منم توپهلوبیشترمیزنه گفتن بریچ 😒
سفالیک
من لگدش تو یه پهلومه یه فشار دیگه تو به پهلوم گفت عروضیه
سفالیک
مال من سفال و تو پهلو دور نافه
فک میکردم بریچ باشه تا رفتم سونو رشد گفت سفالیک
سفالیک
من شبا این احساس رو دارم و نمیدونم دقیقا چطوری قرار گرفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.