۳ پاسخ

بچم منم همینجوری از دیرور کم کم سرفه میکنه یعنی سرما خورده

رفلاکس داره نوزاد سرما نمیخوره،اگر همراه با خس خس باشه و‌بالا بیاره رفلاکش آشکاره،اگر بالا نیاره پنهانه،دکتر باید تشخیص بده چه دارویی‌بخوره‌دختر من ۵۲روزشه قرص نکسوم‌۲۰رو‌۱/۴مشو توی ۵ سی سی آب مل میکنم میدم خیلی بهتر شده

هیچی نباید بدی از کجا مظمئنی سرماخورده؟

سوال های مرتبط