۳ پاسخ

براشما‌فرق‌داره‌پس

دلیر

خدا بگم چیکارت نکنه منم چند بار دیدم رفتم نصب کردم واقعا رومخ سخت من تامرحله ۱۷اومدم بعد گیر کردم😂

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین ۹ ماهگی